bez-viru-win.svg

EssentialPIM Free Edition

Verze: 8.5
Naposledy kontrolováno antivirem 26. 4. 2024 14:24
Poslední aktualizace 9. 8. 2021 18:17

Osobní informační manager

Osobní organizátor schůzek, seznamů úkolů, poznámek, kontaktů a hesel s kalendářem, šifrováním, prioritizací úkolů a barevným kódováním, exportem a synchronizací dat
EssentialPIM je nástroj na zaznamenávání poznámek bohatý na funkce, který vám umožňuje uchovávat všechny důležité informace na jednom a bezpečném místě v počítači, ať už mluvíme o seznamech úkolů, poznámkách, kontaktech, e-mailech, heslech nebo cokoli jiného. Navíc je zdarma k použití.

Reklama
banner_630x105.png

Nastavení tohoto nástroje je rychlý a jednoduchý úkol, který nevyžaduje speciální vstup. Po dokončení vás uvítá profesionálně vypadající rozhraní s úhledně uspořádanou strukturou, kde je zobrazeno několik ukázek, které vám poskytnou lepší představu o tom, jak aplikace funguje.

Vytvářejte schůzky, seznamy úkolů a poznámky

U každého nového záznamu můžete vyplnit co nejvíce podrobností. Například pokud jde o schůzky, můžete určit umístění, čas začátku a konce, dobu trvání, ať už je to exkluzivní nebo ne, prioritu, stav dokončení, kategorii, poznámky, připomenutí a režim opakování. Většina těchto atributů platí také pro seznam úkolů. Pokud jde o poznámky, EssentialPIM vám poskytuje standardní možnosti formátování textu, což vám mimo jiné umožňuje vkládat obrázky, hypertextové odkazy, tabulky, symboly a vodorovné čáry.

Spravujte kontakty a hesla, exportujte a synchronizujte data

Je možné vytvořit a spravovat adresář kontaktů uvedením osobních a obchodních informací a připojením libovolných obrázků nebo poznámek. Kromě toho můžete zapisovat hesla k bezdrátovým sítím, e -mailovým účtům, přihlašovacímu systému Windows nebo cokoli jiného a uchovávat je na bezpečném místě.

Jak již bylo zmíněno, softwarový nástroj vám umožňuje chránit databázi heslem a omezit přístup ostatních uživatelů. Kromě toho vám umožňuje prohlížet barevně rozlišený kalendář pro snadné sledování poznámek a událostí, synchronizaci dat s aplikací Microsoft Outlook pro rychlé prohlížení e-mailů a odesílání nových zpráv, export informací do různých profilů (např. HTML, iCal, TXT, DOCX, RTF) nebo jej synchronizujte se systémem Android, iPhone nebo iPad atd.

Celkově vynalézavý a intuitivní organizátor

Program v našich testech fungoval hladce, aniž by spustil OS viset, havarovat nebo vyskakovat chybové zprávy. Měl dobrou dobu odezvy a minimální dopad na výkon systému s použitím nízkého CPU a RAM. S ohledem na širokou škálu možností a nastavení konfigurace, které jsou také snadno srozumitelné, by EssentialPIM měl splňovat požadavky většiny uživatelů, kteří hledají bezplatný a všestranný osobní organizátor. Další funkce najdete v profesionální verzi nástroje EssentialPIM Pro, která není bezplatná.

 

Podobné progamy

Komentáře

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *